Manulife Home Country Youtube

សំនួរទូទៅ

សំណួរទី១៖  ខ្ញុំចង់ដឹងថា តើក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ អាចជួយការពារហិរញ្ញវត្ថុគ្រួសារខ្ញុំ រៀបចំផែនការសម្រាប់ការចូលនិវត្តន៍ ឬរៀបចំគម្រោងសម្រាប់ការសិក្សារបស់កូនខ្ញុំ ដូចម្ដេច?

សំណួរទី២៖  តើទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិត របស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ អាចទាក់ទងមកខ្ញុំបានទេ?

សំណួរទី៣៖  តើក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ខេមបូឌា ផ្ដល់ជូនផលិតផលអ្វីខ្លះ ទៅកាន់អតិថិជន?

សំណួរទី៤៖  តើ 'អំឡុងពេលពិចារណា រយៈពេល ២១ថ្ងៃ' មានន័យដូចម្ដេច?

សំណួរទី៥៖  តើអ្វីដែលហៅថា ការធានារ៉ាប់រងបណ្ដោះអាសន្ន?

សំណួរទី៦៖  តើខ្ញុំមានជម្រើសអ្វីខ្លះ ក្នុងការបង់បព្វលាភ?

សំណួរទី៧៖  តើខ្ញុំអាចបង់បុព្វលាភ នៅការិយាល័យរបស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ បានដែរឬទេ?

 


  សំណួរទី១៖  ខ្ញុំចង់ដឹងថា តើក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ អាចជួយការពារហិរញ្ញវត្ថុរបស់ខ្ញុំ រៀបចំផែនការសម្រាប់ការចូលនិវត្តន៍ ឬរៀបចំគម្រោងសម្រាប់ការសិក្សារបស់កូនខ្ញុំដូចម្ដេច?

សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទងមកកាន់ សេវាបម្រើអតិថិជន តាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ ០២៣ ៩៦៥ ៩៩៩ ឬផ្ញើរអ៊ីម៉ែលទៅកាន់ customer_service_kh@manulife.com ឬផ្ញើរលេខទូរស័ព្ទរបស់លោកអ្នក ចូលទៅកាន់ Inbox របស់គេហទំព័រហ្វេសប៊ុកផ្លូវការ របស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ខេមបូឌា (www.facebook.com/ManulifeKH) ដើម្បីឱ្យក្រុមការងារយើងខ្ញុំទាក់ទងទៅលោកអ្នក។

        

 


         សំណួរទី២៖  តើទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិត របស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ អាចទាក់ទងមកខ្ញុំបានទេ?

         លោកអ្នក អាចទាក់ទងមកកាន់សេវាបម្រើអតិថិជន ហើយយើងខ្ញុំនឹងរៀបចំ ទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិត ដើម្បីទាក់ទងទៅលោកអ្នកវិញ។

 


    សំណួរទី៣៖  តើក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ខេមបូឌា ផ្ដល់ជូនផលិតផលអ្វីខ្លះ ទៅកាន់អតិថិជន?

ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ផ្ដល់ជូននូវគម្រោងការពារអាយុជីវិត ចំនួន ៦ ធំៗ ដែលមានដូចជា៖

  1. គម្រោងអនាគតគ្រួសារខ្ញុំ ជាមួយមេនូឡាយហ្វ៍
  2. គម្រោងមរតកខ្ញុំ ជាមួយមេនូឡាយហ្វ៍
  3. គម្រោងអនាគតការសិក្សារបស់កូនខ្ញុំ ជាមួយមេនូឡាយហ្វ៍
  4. ការការពារកម្ចីទិញផ្ទះ ជាមួយមេនូឡាយហ្វ៍
  5. គម្រោង មេនូឡាយហ្វ៍ ជីវិតខ្ញុំ
  6. គម្រោងធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិតជាក្រុម ជាមួយមេនូឡាយហ្វ៍

 

 

 


 

  សំណួរទី៤៖  តើ 'អំឡុងពេលពិចារណា រយៈពេល ២១ថ្ងៃ' មានន័យដូចម្ដេច?

ម្ចាស់ប័ណ្ឌសន្យារ៉ាប់រង អាចលុបចោល គម្រោងធានារ៉ាប់រង ប្រសិនបើ ពួកគាត់ដាក់សំណើរសរសេរមកកាន់ ក្រុមហ៊ុន ក្នុងអំឡុងពេល ២១ (ម្ភៃមួយ) ថ្ងៃ ចាប់ពីថ្ងៃដែលចុះហត្ថលេខានៅលើ លិខិតទទួលប័ណ្ឌសន្យារ៉ាប់រង។ ការបង់បុព្េះលាភ នឹងត្រូវបានសងវិញ ហើយកម្រៃនៃការពិនិត្យសុខភាព នឹងត្រូវបានទូទាត់ពីការបង្វិលសងប្រាក់។

 


 

 សំណួរទី៥៖  តើអ្វីដែលហៅថា ការធានារ៉ាប់រងបណ្ដោះអាសន្ន?
          
អំឡុងពេលដំបូងនៃ ការដាក់ពាក្យ ជាមួយនឹងការបង់បុព្វលាភពេញលេញ អតិថិជនត្រូវទទួលបានការការពារ ដែលស្ថិតក្រោម កិច្ចព្រមព្រៀងធានារ៉ាប់រងបណ្ដោះអាសន្ន។ ប្រសិនបើអតិថិជន ទទួលមរណៈភាព នៅក្នុងអំឡុងពេល ការធានារ៉ាប់រងបណ្ដោះអាសន្ននៅមានប្រសិទ្ធភាព ក្រុមហ៊ុននឹងទូទាត់សង ទៅតាមលក្ខខណ្ឌដែលបានចែងនៅក្នុង ប័ណ្ឌសន្យាធានារ៉ាប់រង។

 


 

 សំណួរទី៦៖  តើខ្ញុំមានជម្រើសអ្វីខ្លះ ក្នុងការបង់បុព្វលាភ?

នៅពេលជាវ ផលិតផលធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិត ពីក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ លោកអ្នកទទួលបានជម្រើសនៃការបង់បុព្វលាភនានាដូចជា សាច់ប្រាក់សុទ្ធ ការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារ មូលប្យទានបត្រ ការដាក់ប្រាក់ ការទូទាត់ប្រាក់តាមប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទតាមរយៈសេវាវីង (Wing) ការផ្ទេរប្រាក់តាមប្រព័ន្ធអ៊ិនធើណិត ឬ ការផ្ទេរប្រាក់ផ្ទាល់តាមរយៈគណនីសន្សំនៅតាមធនាគារនានា ផងដែរ។ 

 

               

                 


 

   សំណួរទី៧៖  តើខ្ញុំអាចបង់បុព្វលាភ នៅការិយាល័យរបស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ដែរឬទេ?

បាទ/ចាស អតិថិជន ឬម្ចាស់ប័ណ្ណសន្យារ៉ាប់រង អាចមកកាន់ការិយាល័យរបស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ដើម្បីធ្វើការបង់បុព្វលាភ។

សូមភ្ជាប់មកជាមួយនូវ អត្តសញ្ញាណបណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែន។

ការទូទាត់សាច់ប្រាក់ត្រូវបានកម្រិតត្រឹមចំនួន ៣ ពាន់ដុល្លារសហរដ្ឋអាមេរិច។ ប្រសិនបើតម្លៃបុព្វលាភ ច្រើនជាង ៣ពាន់ដុល្លារសហរដ្ឋអាមេរិច លោកអ្នកអាចភ្ជាប់មកជាមួយនឹងមូលប្បទានបត្រ។

 


ប្រសិនបើលោកអ្នក មានសំណួរ និងមតិយោបល់បន្ថែម សូមចូលទៅកាន់ ទំនាក់ទំនង ដើម្បីធ្វើការទាក់ទងទៅកាន់ សេវាបម្រើអតិថិជនយើងខ្ញុំ ឬផ្ញើអ៊ីម៉ែល មកកាន់យើងខ្ញុំ។ បុគ្គលិកផ្នែកសេវាបម្រើអតិថិជន រីករាយនឹងឆ្លើយតបទៅកាន់លោកអ្នកជានិច្ច។